środa, 25 grudnia 2013

Zaczynamy

Cześć jestem tu nowa dlatego dopiero się uczę tego całego " blogowania" ale chyba właśnie dziś nadszedł ten moment kiedy się wreszcie zebrałam w sobie na założenie swojego bloga. Już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie ten pomysł, ale niestety nigdy nie miałam na tyle odwagi żeby to zrobić. Zawsze próbowałam kogoś z bliskich namówić właśnie na założenie bloga lub kręcenie filmików bo sama się bałam, ale nikt nie chciał. Dziś byłam u siostry ciotecznej i jakoś tak siedziałyśmy, gadałyśmy i tak doszłyśmy do wniosku że obie byśmy chciały robić coś takiego tylko obie nie mamy odwagi. Pomyślałam sobie spróbuje nie uda się to trudno ale jak bym tego nie zrobiła to bym potem żałowała bo taka jestem. Jako że ja jestem starsza postanowiłam przełamać swoje bariery i zaryzykować. Myślę że ten blog będzie dość chaotyczny i pewnie o wszystkim dlatego chyba każdy z was znajdzie tu coś dla siebie. Będą pojawiały się tu niektóre chwile z mojego życia, recenzje kosmetyków, stylizacje mam nadzieję że kogoś jednak coś tu zainteresuje.

Pozdrawiam PatuŚ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz